لوله بدون درز – لوله مانیسمان-لوله بدون درز مانیسمان-قیمت لوله بدون درز-فروش لوله بدون درز

کاربرد لوله های بدون درز مانیسمان

لوله بدون درز-فروش لوله بدون درز-قیمت لوله بدون درز-لوله مانیسمان-لوله فولادی

لوله های فولادی بدون درز که با نام دیگر مانیسمان در ایران و جهان شناخته می شوند. کاربردهای بسیار زیادی دارند. این لوله های یکپارچه و بدون درز در صنایع هسته ای، گاز طبیعی، پتروشیمی. کشتی سازی و دیگ های بخار بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های بدون درزز تقریباً حدود 65 درصد از سهم بازار صنعت لوله را در دنیا اشغال کرده است.

مشتریان اصلی لوله های بدون درز در بازار بین الملل شرکت های زیر می باشند.

از کاربردهای لوله بدون درز می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1- لوله های بدون درز برای خدمات پر فشار

2- برای خدمات کم فشار و متوسط

3- در مکانیک و خودروسازی

4- مبدل حرارتی و کندانسورها

5- لوله های دیگ بخار

6- لوله فولادی یکپارچه جهت استفاده در ساختمان سازی کشتی

8-لوله های خدمات حمل و نقل سیال

9-لوله های فولادی بدون درز برای سرویس با درجه حرارت پایین

10- خط لوله های مورد استفاده در محیط سرویس ترش

کاربرد به عنوان لوله دیگ بخار

لوله های دیگ بخار باید در برابر فشار و درجه حرارت بالا مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. پیشرفته ترین فرآیندهای تولید لوله فولادی و دیگ بخار و روش های پیشرفته بازرسی. و آزمایش های پس از تولید، این اطمینان را به ما می دهند. که لوله های آتشخوار دیگ بخار در شرایط سخت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند

لوله های بویلر در صنایع زیر به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های مبدل حرارتی

این لوله های مبدل حرارتی، لوله هایی هستند که برای فرآیند گرمایش یا برای خنک کنندگی مد نظر قرار می گیرند. به عنوان مثال از این لوله ها برای خنک کردن مدار بسته تجهیزات الکتریکی. با استفاده از آب و همچنین برای خنک کردن محلول های روغن محلول در آب در مخازن استفاده می شوند. این لوله ها به طور عمده در کندانسورها و دستگاه های انتقال حرارت مشابه مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های مبدل حرارتی در انواع صنایع فرآیند مورد استفاده قرار می گیرند. مشخصات مورد نیاز لوله های مبدل حرارتی عبارتند از: جوشکاری شده با مهره، دارای طول ثابت.

استانداردهای تولید لوله های مبدل حرارتی ASTM A179 می باشد. آزمایشاتی که بر روی لوله های مبدل حرارتی انجام می شود موارد زیر می باشند.

  1. تست هیدرولیک فشار قوی
  2. تست جریان ادی، تست اولتراسونیک
  3. تست مکانیکی
  4. تست های تحمل OD و WT

کاربرد لوله بدون درز در ساخت کشتی

لوله فولادی بدون درز یا سیم لس در ساخت کشتی اکثراً برای سیستم لوله کشی. که شامل لوله کشی فشار درجه یک و 2 مرحله ای برای دیگ بخار و واحد فوق گرمایش استفاده می شود.

لوله فولادی بدون درز که در ساخت کشتی مورد استفاده قرار می گیرند. و لوله هایی هستند که برای دیگ بخار کشتی، بخار فوق العاده و سیستم فشار طراحی شده است. لول های فولادی دریایی می توانند در NK,RINA,BV,ABS,GL,LR,DNV,CCS و سایر کشتی ها و استانداردهای ملی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده در اتومبیل سازی

لوله های فولادی بدون درز جهت استفاده مکانیکی و اتومبیل برای ستون فقرات اتومبیل و لوله محور عقب. ساخت و پردازش تجهیزات دقیق، ابزار، تولید و روانه بازار می شوند.

این لوله فشار فولادی کربن مطابق با استاندارد ASME SA-178-A و ASME SA-214 در ضخامت 3/4 تا 4 تولید می شود.

لوله های مکانیکی بدون درز، به دو صورت فرایند نورد سرد و فرایند نورد گرم. در طیف گسترده ای از اندازه ها، در 1.375 تا 7.750 OD و از 0.188 تا 1.625 ضخامت دیواره تولید می شوند.

محصولات لوله های بدون درز با بالاترین کیفیت فولادها تولید می شوند. درجه، آنالیز شیمیایی و شرایط سطح با دقت در نظر گرفته می شود. و فرآیندهای تولید برای دستیابی به بهترین لوله برای استفاده نهایی طراحی می شوند.

پیکربندی لوله ها از طریق فولاد گرد با طراحی سرد شکل می گیرد. این لوله ها بر روی یک باند یا از طریق قاب شکل دهی می شوند و کشیده می شوند.

کاربرد در حمل و نقل

لوله های فولادی بدون درز به طور گسترده برای حمل و نقل مایعات. انتقال آب (تخلیه فاضلاب، کارهای انحرافی)، حمل و نقل نفت و گاز طبیعی و مایعات در مسافت های طولانی استفاده می شود. اندازه های لوله ها در رنج زیر می باشد.

لوله فولادی بودن درز برای خدمات با درجه حرارت پایین

این نوع لوله ها در خدمات و مصارفی که در دمای پایین هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

این لوله ها از استاندارد اصلی SA333,ASME A,ASTM,GB T18984-2003 بهره می برند.

استفاده از لوله های بدون درز در خط لوله ها

خط لوله ها برای طیف گسترده ای از حمل و نقل گاز و بنزین در محیط سرویس ترش مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های خط سرویس ترش مطابق با استاندارد API5I/ISO3183-2007 و GB/T9711.3 تولید می شوند.

اندازه های این لوله ها در ابعاد زیر می باشد:

عوامل فلزی شامل عناصر آلیاژی، ریزساختار، استحکام، جداسازی و شکل اجزاء غیر فلزی است. برخی از عوامل محیطی که بر HIC تأثیر می گذارند که با عنوان SWC شناخته می شود. فشار جزئی سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن، دمای محیط، PH و یون های خورنده مانند کلرید است. به دلیل ناکارآمدی HIC، بسیاری از خرابی های خط لوله گاز ترش در سراسر جهان رخ می دهد.

تولید کنندگان لوله های بدون درز، کاربران و مؤسسات تحقیقاتی تلاش های زیادی را برای درک مکانیسم HIC. تدوین روش های آزمایشگاهی جهت شناسایی و تعیین میزان حساسیت مواد به HIC و تولید فولاد با مقاومت بالاتر HIC انجام دادند.

نکاتی که در علایمی که بر روی خط لوله ها حک می شوند وجود دارند عبارتند از:

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

سلام، پاسخگو هستیم